E-shop, často kladené otázky - FAQ

 
1. Jaký je postup tvorby e-shopu?
V prvé řadě si ujasníme Vaši představu o zaměření a fungování e-shopu. Navrhneme vhodné řešení vč. designu stránek, nainstalujeme software e-shopu na doménu a odladíme celý systém. Následuje zaškolení obsluhy, předání manuálu a ostrý provoz. Na každou zakázku sepisujeme smlouvu o dílo, ve které je přesná specifikace prací, ceny i termínů.

2. Jaká je dodací lhůta internetového obchodu?
Verze Start je k dodání běžně za 1-3 dny od podpisu smlouvy. Verze Expres a Komplet, které jsou náročnější a obvykle obsahují zákaznické úpravy software na míru, dodáváme do 3-6 týdnů od podpisu smlouvy.

3. Je možné systém propojit s mým skladovým / účetním programem?
Ano, e-shop plně spolupracuje s programy Money S3, ABRA, Pohoda, Cézar, Stereo a dalšími. Propojení s ekonomickým systémem je na úrovni databáze zboží, zákazníků i objednávek.
Často kladené otázky...

4. Zvládnu administraci e-shopu i bez znalosti programování a HTML jazyka?
Ano, k obsluze e-shopu nemusíte být programátorem. Administrace je velmi snadná na obsluhu a umožňuje běžným uživatelům plnou kontrolu nad celým obsahem obchodu.

5. Je potřeba administraci instalovat na jeden PC nebo je možné ji spustit odkudkoliv?
Administrace se neinstaluje na konkrétní počítač, vše funguje přímo na internetu pod zabezpečenou adresou administrace, ke které se můžete připojit z libovolného PC, připojeného na internet.

6. Potřebuji k provozování e-shopu nějaký rychlý drahý počítač?
Ne, zcela dostatečný je běžný kancelářský počítač s internetovým prohlížečem, který vám umožní správu obchodu přes administraci. Software e-shopu je nainstalován přímo na internetovém serveru, připojeném na rychlou páteřní síť internetu.

7. Potřebuji rychlé připojení k internetu, abych mohl e-shop provozovat?
Ne, dostatečné je běžné připojení typu ADSL, wi-fi, mobilní připojení atp.

8. Poskytujete záruku na funkčnost systému?
Ano, systém je dodáván se zárukou na bezchybnost aplikace po dobu 3 let. Jsme na trhu od roku 1996, o aplikace našich zákazníků se pravidelně staráme, zajišťujeme poradenství a rozvoj aplikace i po jejím dodání.

9. Jaká je technická podpora z vaší strany?
Každý náš zákazník může využívat naši technickou podporu zcela zdarma na našich tel. číslech a e-mailu v pracovní dny od 9-17 hod., mimo pracovní dobu na e-mailu info@mkweb.cz a speciálním tel. čísle nonstop podpory zákazníkům.

10. Platím nějaké měsíční paušály nebo provize z obratu?
Ne, měsíční paušál neúčtujeme žádný. Systém je dodáván za jednorázovou úhradu. Žádnou provizi z obratu na e-shopu neúčtujeme.

11. Funguje e-shop v různých internetových prohlížečích?
Ano, každý obchod testujeme na funkčnost v Internet Exploreru, FireFox, Mozilla, Opera.

12. Mohu e-shop provozovat v různých jazykových verzích?
Ano, je to možné, do dnešní doby jsme realizovali e-shopy v jazykových verzích: AJ, NJ, SK, RU.

13. Podporuje systém více měn?
Ano, běžně instalujeme další měny: EUR, USD, GBP. K dispozici je modul automatického napojení e-shopu na kurzovní lístek ČNB s denní aktualizací.

14. Jaké jsou možnosti grafického řešení stránek e-shopu?
E-shop verze Start má unifikované uspořádání stránek, ve kterém je možné upravit horní grafický pruh a barvy všech částí designu (pozadí, texty, menu, nadpisy, atd.). Vyšší verze obsahují možnost vytvoření unikátní grafiky přímo na míru vašemu e-shopu. Grafické řešení je součástí dodávky u verze Komplet v ceně.

15. Mohu pro e-shop navrhnout vlastní design?
Ano, samozřejmě je to možné. Uspořádání grafiky a celkové pojetí designu s námi můžete konzultovat.

16. Jak je řešena optimalizace pro vyhledávače?
Optimalizace pro vyhledávače (tzv. SEO) je součástí software stránek e-shopu. Podle zaměření Vašeho obchodu navrhujeme optimalizaci na konkrétní klíčová slova, cílovou skupinu a sortiment. Optimalizace obsahuje také registraci do vyhledávačů (katalogů e-shopů), kvůli zpětným odkazům a snadnému nalezení stránek ze strany zákazníků.

17. Poradíte nám s volbou vhodné internetové reklamy a její realizací?
Ano, velmi rádi Vám navrhneme konkrétní reklamu, vč. PPC reklamy (Google AdWords, Sklik, atd.). Zajišťujeme také vytvoření reklamních bannerů, tiskové reklamy, letáků atd.

18. Nabízíte také umístění stránek e-shopu na serveru (webhosting)?
Ano, webhosting nabízíme na našich serverech u společnosti Czechia. Server je přímo na páteři internetu, což zajišťuje velmi rychlý přístup ke stránkám odkudkoliv z ČR i světa.

19. Mohu e-shop provozovat na vlastním serveru?
Ano, pokud splňuje technické podmínky (PHP, MySQL), je to možné. Vlastní server doporučujeme také u rozsáhlých projektů s velkým množstvím dat a přístupů.

20. Na jaké platformě funguje váš systém?
E-shop je naprogramován v jazyce PHP a využívá databázový systém MySQL.

21. Nabízíte slevy pro další instalace e-shopu?
Ano, již od druhé instalace nabízíme zajímavé slevy. Více při konkrétním jednání.

22. Nabízíte e-shop na splátky?
Je nám líto, nenabízíme. Systém je dodáván za výhodných podmínek a jednorázovou platbu, což Vám umožňuje lepší kontrolu výdajů a celkových nákladů.

23. Instalujete řešení na míru nebo jde o hotový systém bez možnosti zákaznických úprav?
E-shop je kompletně naprogramován naší firmou. Nabízíme tedy hotové řešení i verze, upravované na míru individuálním požadavkům.

24. Je omezen počet položek nebo oddělení e-shopu?
Počet položek je prakticky neomezený. V několika případech instalací je v e-shopu umístěno přes 30.000 položek, bez jakékoliv známky pomalejšího načítání stránek, vyhledávání a nakupování. Také na našem serveru (webhostingu) je ke každé instalaci e-shopu dostatečně velký prostor 1GB, který je možné dále navýšit.

25. Obsahuje systém exporty pro vyhledávače zboží (www.zbozi.cz a další?)
Ano, tuto důležitou součást propagace stránek zajišťujeme a instalujeme u každého e-shopu.

26. Najdeme v systému statistiky přístupů?
Ano, systém obsahuje vlastní statistiku - přístup do kategorií, výrobků, celkové přístupy, prodejnost, hledané zboží. Dále využíváme globální statistiku v systému Google Analytics, který umožňuje přehledně sledovat všechny podstatné marketingové informace – odkud zákazníci přicházejí, které stránky si prohlížejí, která klíčová slova hledají, atd.

27. Jaké podporuje systém způsoby platby?
Dobírka / hotovost při osobním vyzvednutí, platba předem na účet, platba kartou, PayPal, MoneyBookers, případně Premium SMS platby (mikroplatby např. za služby). Dále elektronické platby eKonto RB, 3D Secure řešení České spořitelny pro platební karty.

28. Je možné provozovat e-shop jako B2B systém pro velkoobchodní prodej?
Ano, velkoobchodní B2B systém obsahuje již verze Expres našeho e-shopu. Konkrétní řešení nastavujeme na míru vašim obchodním podmínkám. K dispozici jsou velkoobchodní ceníky, individuální ceníky daným uživatelům, slevy za odběr, slevová pásma na počty kusů atd.

29. Nabízíte provizní systém, tzv. affiliate?
Ano, provizní systém máme vytvořený a úspěšně instalovaný u několika e-shopů. Systém umožňuje umístit na www stránky provizních partnerů odkaz na váš e-shop. Jakmile koncový zákazník klikne na tento odkaz a uskuteční nákup, získává váš partner domluvenou provizi (pevná částka, procenta z obratu, atd.). Affiliate systém obsahuje kompletní statistiky za dané období, fakturaci provize a další služby.

30. Je možné využívat hromadnou korespondenci?
Ano, v administraci můžete snadno zadat a poslat hromadný e-mail všem registrovaným zákazníkům, kteří vyslovili souhlas se zasíláním e-mailů. Do zprávy můžete vkládat novinky, slevové akce apod. Velmi vhodný marketingový nástroj.

31. Provozuji starší e-shop a rád bych přešel na nový. Je možné převést data?
Ve většině případů je to možné, konkrétní řešení dle dané situace a stavu staršího software.

32. Možnosti hromadného přecenění a úpravy zboží?
Ano, je možné plošně upravit ceny a další parametry v celém e-shopu nebo vybrané kategorii. Využívá se např. při plošné slevě, změně sazby DPH apod.

33. Jak řešíte změny legislativy – např. sazby DPH?
Sledujeme pravidelně aktuální vývoj legislativy a s předstihem řešíme vhodný postup úprav aplikace.

34. Pokud si zvolím některou z nižších verzí e-shopu, je v budoucnu možné přejít na vyšší verzi?
Ano, přechod na vyšší verzi není problém, do systému budou doplněny příslušné moduly. Cena za přechod se určí prostým rozdílem ceny nové a původní verze.

35. Jak mohu e-shop objednat?
Velmi rádi přijmeme Vaši objednávku na našich tel. číslech 377 449 775, mobil 603 15 70 15, e-mailu info@mkweb.cz nebo osobně v sídle firmy: MK software, s.r.o., Brojova 16, PLZEŇ.



Cenovou nabídku na vytvoření internetového obchodu vám rádi zašleme. Ceník služeb zde.



< zpět na hlavní stránku e-shopů


10 důvodů pro náš systém e-shopu | Napojení na účetní a skladový software | Administrace, online platby
XML feedy - Zboží.cz, Heuréka a další | Ceník e-shopů, poptávka | Vybrané reference | Často kladené otázky - FAQ